Linda Rosing

Linda Rosing ska bli mamma, för tredje gången. Denna gång med nya kärleken Peter Thelenius, sångare i Basic Element. Barnet beräknas födas i slutet av 2009. Linda skriver på sin blogg: -"Vi är överlyckliga och väldigt förväntansfulla. Både jag och Peter har under ett längre tag önskat oss fler barn, och att vi skulle skaffa oss ett kärleksbarn tillsammans kändes helt självklart". Linda har barnen Melissa, 15 och Kevin, 10, sedan två tidigare förhållanden.
*Självklart, ALLA vill ha ett kärleksbarn med sin nya kärlek. Patetiskt! "Både Peter och jag har under ett längre tag..." Ursäkta, ett längre tag?! Hur länge sedan var det hon hånglade järnet med lillkillen Hugo i Den rätta för Rosing? Som sagt, patetiskt!

Foto: stureplan.se


Kommentarer
Postat av: Anna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 06:41:30
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0