Kleerup pappa

Artisten och låtskrivaren Andreas Kleerup, 29, gick igår ut med att han ska bli pappa. Mamma till barnet är hans nya flickvän Sofia Berggren, klubbarrangör och diskjockey. Andreas säger: -"Det är ju bara jag, brorsan och två grabbar i USA som kan föra namnet vidare. Jag har ju en uppgift, jag måste ju fixa en son. Det blev bara så här. Det känns bra i magtrakten".
*Inget grattis här inte. Kleerup ger mig rysningar. För något år sedan visste INGEN vem han var och nu är han känd för att leka med brudar som Rosing, Gynning och fotomodeller hit och dit. Samt för att vara drogliberal. Hoppas han mognar till lite nu annars säger jag bara - stackars barn =(

Foto: svd.se


Kommentarer
Postat av: Agnetha

BS I helgen åt vi thaimat så det stod härliga till, så tyvärr går det bort idag.

Nu har jag gjort enchiladas, det brukar gå hem och det brukar gå snabbt att göra. Till det blir det en god sallad med mangodressing, så det blir nog mums iaf.

Tackar för tipset !

Ha en bra dag !

MVH

2009-03-19 @ 14:35:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27181
Postat av: C

RE:Agnetha

Låter ju supergott också =)

Ha en bra dag du också =)

2009-03-19 @ 15:17:15
URL: http://iamastarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0