Skarsgård nygift

Skådespelaren Stellan Skarsgård, 57, har varit sambo med Megan Everett, 32, i ett år. Måndagen den 12 januari blev paret man och hustru genom en borgerlig vigsel i Nacka stadshus. Megan ska enligt rykten också jobba inom filmbranschen och kommer från Irland. Detta är Skarsgårds andra bröllop. I 32 år var Stellan och förre detta frun My gifta och de har sex barn tillsammans; Alexander, Gustaf, Sam, Bill, Eija och Valter. Stellan är just nu aktuell med Änglar & Demoner, uppföljaren till Da Vinci-koden.
*Tragiskt tycker jag, känns väldigt mycket Hollywood över detta. Att vara gift flera gånger och denna gång tillsammans med en kvinna som är 25 år yngre än han själv. Undrar om Stellan hamnade i någon ålderskris eller vad det handlar om? Undrar också vad barnen tycker om detta....

Foto: stellanonline.com

Kommentarer
Postat av: elin

hej C.. Kikade in här efter att du kommenterat min blogg, tänkte uppdatera dig om att jag läste ut Gynning och schulmans bok på 2 timmar, den var såå bra! hörde mig själv fnissa högt flera gånger. Läs den!

2009-01-15 @ 20:43:58
URL: http://www.elins.tk
Postat av: C

RE:Elin

Vad skoj =) Då måste jag ta och läsa den jag också =) Tack för tipset!

2009-01-15 @ 23:38:39
URL: http://iamastarstruck.blogg.se/
Postat av: A

SVAR:



Ingen ålderskris!

Barnen tycker om det!

2009-02-07 @ 11:01:49
Postat av: C

RE:A

Då vet du mer än mig =)

2009-02-07 @ 22:04:13
URL: http://iamastarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0