Mojjes hjärtattack

Programledaren Mojje Johansson, 36, har fått en hjärtinfarkt. Igår opererades han akut, via ljumsken gick läkarna upp i hjärtat och sprängde sönder proppen. -"Jag är omtumlad men fysiskt mår jag kanon. Jag hade kärlkramp så kärlen runt hjärtat har inte fått något syre. Nu har de sprängt i kärlen på mig så det känns bara skönt. Jag mår bättre än någonsin" säger Mojje till Aftonbladet. Mojje kände av de första symptomen redan vid jul då det smärtade över bröstet men lade inte så stor vikt över det då han är så pass ung. Förmodligen kommer hjärtinfarkten utav stress. Mojjes sambo och två barn har varit ett stort stöd och beräknar bli helt återställd men blir tvungen att ta blodförtunnande medicin resten av livet.
Aftonbladet avslöjar också att Mojjes programledar-kollega Niclas Wahlgren kommer ersätta Mojje i Let´s Dance.
*Usch vad hemskt, han är ju så ung. Man ska nog lyssna på sin kropp mer...

Foto: norrtaljekalaset.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0