Colin Farrell

Skådespelaren Colin Farrell, 32, är aktuell i polisfilmen Pride & Glory. Idag får han kickar av att vara med i liknande filmer, värre var för fem år sedan då han sökte kickar i att hänga på barer. Colins femårige son James som han fick med fd flickvännen Kim Bordenave har definitivt hjälpt honom på traven att bli en bättre människa -"även när jag levde som jag gjorde var jag alltid närvarande när jag träffade min son. Men helt klart hjälpte han mig att bli ren", säger Colin till Aftonbladet. Sonen James lider av en genetisk sjukdom som försenar utvecklingen men Colin är tacksam att sonen inte lider och att hans liv inte är i fara.
*Känns som att Colin varit borta en sväng och det beror väl antagligen på rehab-vistelserna han varit på, ska bli spännande att se hans nya film som jag har höga förhoppningar på!

Foto: babble.com


Kommentarer
Postat av: Melissa

Ang. receptet du kom med i min blogg: Det lät väldigt gott! Det ska jag verkligen testa :)

2009-01-25 @ 15:42:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25399
Postat av: C

RE:Melissa

Varsågod =)

2009-01-26 @ 08:32:22
URL: http://iamastarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0