Melodifestivalen delfinal 1

Nina Söderquist - Cool och bra låt, den växte efter första lyssningen! Jag tycker den kunde kommit till andra chansen åtminstone! Kom femma!
Jonathan Fagerlund - Medioker låt! Kom näst sist.
Shirley Clamp - En fin ballad men tråkig och förutsägbar, helt rätt att den kom sist.
Scotts - en trallvänlig låt som jag verkligen trodde skulle gå direkt till final. Bra ändå att den gick till andra chansen =)
Emilia - en bra och annorlunda låt, tycker inte den borde gått till final direkt men andra chansen absolut.
Alcazar - SJUKT bra låt som fastnade direkt! Jag ringde två gånger och röstade och det lönade sig, direkt till final =)
Caroline af Ugglas - Om jag låter bli att titta på henne så är låten väldigt bra...annorlunda och fin =) Bra att den gick till andra chansen.
Marie Serneholt - Rätt trist låt som aldrig satte sig, kom 6:a vilket var helt rätt!

Direkt till final: Emilia & Alcazar

Andra chansen: Caroline af Ugglas & Scotts

Foto: flickr.com

Foto: tv4.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0