Dr Grey gravid

Ellen Pompeo som spelar Meredith Grey i serien Grey´s Anatomy är gravid. 39-åringen är gift med musikproducenten Chris Ivery, 41, sedan 2007. Paret träffades 2003. Även Meredith´s yngre syster i serien väntar barn, Chyler Leigh som spelar Lexie Grey. Hon däremot väntar sitt tredje barn till skillnad från Ellens första.
*Grattis till bebisarna! Otroligt att "Lexie" snart är trebarnsmamma, det syns då verkligen inte! Undrar om Meredith ska bli gravid nu i serien, vore verkligen skoj =)

Foto: timeinc.net

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag åt currygryta med ris. Suuupergott!! :)

Och idag har jag med mej minst lika god mat. Min pojkvän är värsta kocken! ;)

2009-04-23 @ 08:46:46
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: C

RE:Becka

Gott =) Själv har jag med mig kött i god sojasås och ris idag =)

2009-04-23 @ 09:05:28
URL: http://iamastarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0