Måns Zelmerlöw inte singel längre

Måns Zelmerlöw var inte singel länge, sedan en vecka tillbaka är sångfågeln tillsammans med A-Teens Marie Serneholt. -"Hon är världens underbaraste person" säger Måns till Aftonbladet. De träffades för några veckor sedan genom Måns manager och de blev goda vänner. Men den vänskapen varade inte länge. -"Hon är så vacker att jag har haft svårt att prata med henne. Men jag föll direkt. Hon är så lätt att prata med, är familjekär precis som jag och har samma märkliga humor" säger Måns.
*Ja det trodde jag inte, de passar onekligen bra tillsammans men vad hände med Maries förhållande med Rami? Hmm...att ha varit tillsammans i en vecka och sen gå ut med det...jag är skeptisk....jag ger det max några månader tyvärr =/
image210
Foto:från Aftonbladet


Kommentarer
Postat av: Micaela

*s* tack gulliga du :) Ska försöka bli frisk så fort jag kan.. ;)

Postat av: C

RE:Micaela
Varsågod =)

2008-03-19 @ 12:23:09
URL: http://iamastarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0