Jokrarna klara för melodifestivalen ?

I Aftonbladet kan vi läsa om Melodifestivalen 2008. Om en vecka ska de fyra jokrarna i året melodifestival presenteras. Aftonbladet kan redan idag avslöja vilka de tror kommer bli de fyra jokrarna. De sista platserna ska ha knipits av Amy Diamond, Niklas Strömstedt, duet t mellan Carola och Andreas Johnson och gruppen Eskobar. Allting ska ha blivit klart precis före jul.
*Amy Diamond är ju känd för sina trallvänliga låtar och eftersom hon är så ung kommer hon att gå hem hos många melodifestival-tittare. Niklas Strömstedt kommer garanterat sjunga en ballad. Att Carola är med stör mig lika mycket som att Perelli ska vara med då hon inte kan vinna mer än hon gjort men lite pluspoäng att hon sjunger med Andreas Johnson ändå. Eskobar kan bli ett intressant inslag i festivalen.

Kommentarer
Postat av: Missbeauty

Tack för din kommentar hos mig...

2008-01-09 @ 11:48:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3466
Postat av: Anonym

RE:Missbeauty
Varsågod!

2008-01-09 @ 13:17:13
URL: http://iamastarstruck.blogg.se/
Postat av: Sis

Smulor i drickan är inget vidare.. :(
Och det är inte gott när kakan eller bullen blir så där suggig..blöörk..

Tänk..Melodifestival redan, tiden går så fort..! Jag vet redan vem jag vill ska vinna.. Andreas Johnson är min favorit..! Men vänta..ska han sjunga med Carola..?! Varför då..?? :(

2008-01-09 @ 14:43:59
Postat av: C

RE:Sis
Nä det fattar inte jag heller. Vi får starta en kampanj "Låt Andreas sjunga själv, låt Andreas sjunga själv, låt Andreas sjunga själv" =)

2008-01-09 @ 15:48:40
URL: http://iamastarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0