Wolffs toyboy

Rikard Wolff är 50 år och maken André Christenson är 21 år, åldersskillnaden är alltså 29 år. Rikard säger till Expressen: -"Jag tänker aldrig på åldersskillnaden, jag är bara lycklig. I alla relationer är det två planeter som ska mötas, något som är olika finns det ju alltid. För oss är det åldern". Men Rikard ska vara nöjd med ålderskillnaden då han säger att han hela tiden lär sig nya saker av sin unga pojkvän.
*Hm..ja jag har tagit upp det förut, en för stor åldersskillnad kommer att sluta med separationer för det funkar inte i längden. Jag tycker synd om den här unga killen som lever tillsammans med en 50-åring, sådan brist på homosexuella finns det väl ändå inte?

Foto: Expressen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0