Da Silva gifter sig

På en strandpromenad i Algarve på Portugal gick Carin Da Silvas pojkvän ner på knä och friade så nu väntar bröllop för Carin, 23 och pojkvännen Niklas Persson, 29. Han ska till och med ha ringt och frågat Carins pappa om lov innan och självklart fick han ett ja från både svärfar och flickvän! Paret träffades för två år sedan i Åre så Niklas är god vän med Carins före detta danspartner Victor Åkerblom. -"Jag vet att jag vill tillbringa resten av mitt liv med honom. Och att höra att han vill göra det med mig också, det var jätteskönt" säger Carin till Aftonbladet.
*Skoj, grattis =) Nu ska ju båda syskonen Da Silva gifta sig, dubbelbröllop kanske?
image265
Foto: Från Aftonbladet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0