Linda Isacsson gravid

-"Det stämmer att Linda är gravid och hon mår jättebra" säger Jennifer McShane, presschef på TV4 i Aftonbladet. Den blivande pappan Jacob Lindorff och Linda, 35 har varit ett par i över tre år och i somras förlovade de sig under en resa till Korsika. Paret bor tillsammans i en stor lägenhet i Birkastan i Stockholm. Linda är fast besluten att vara en aktiv gravid kvinna - "Jag kommer att jobba så länge jag kan gå. Att arbeta är viktigt för mig. Jag kan förstå att folk känner olika men jag vill kunna ta med mig knytet överallt och inte oroa mig så mycket".
*Grattis till paret, nu är vi bara nyfikna när barnet är beräknat att komma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0