Selma dumpar modellpojkvännen

Skådespelerskan Selma Blair, 34, har dumpat sin pojkvän, modellen Matthew Felker. Felker är mest känd för sin medverkan i Britney Spears musikvideo till låten Toxic. Selma berättar frispråkigt om hur hon trivs med singellivet -"jag är singel. Det hände för ett tag sedan när jag filmade Hellboy i Budapest. Nu har jag tagit upp kontakten med mina vänner igen. Jag vill ha någon som får mig att må bra, om du vet vad jag menar" säger hon enligt Femalefirst. Selma var tidigare gift med Ahmet Zappa, som till Frank Zappa men det äktenskapet höll bara i drygt två år enligt Aftonbladet.
*Herr modell kan med andra ord inte fått Selma att må så bra =/

Kommentarer
Postat av: Nina

hoppas du får en trevlig onsdag kväll :D

2007-12-05 @ 15:52:51
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: C

RE:Nina
Tack detsamma =)

2007-12-05 @ 16:03:49
URL: http://iamastarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0