Lycklig Matt Damon

I Aftonbladet kan vi läsa om Matt Damon, den 36-åriga skådespelaren som på mindre än två år har hunnit gifta sig, få barn och spela in succéfilmen The Bourne Ultimatum. -"Jag har aldrig varit lyckligare" säger Matt. Matt träffade sin fru, den argentinska modellen Luciana Bozan för fyra år sedan när hon jobbade som bartender i Miami för fyra år sedan. I juni förra året föddes deras gemensamma dotter, Isabella och i december gifte de sig i New York. Samtidigt tog Matt på sig rollen som styvpappa för Lucianas dotter, Alexa. -"Ärligt talat trodde jag aldrig att jag skulle få egna barn. Jag kände att jag inte hade tid och när mina kompisar höll på med sina bebisar tänkte jag bara give me a break" berättar Matt som numera är överlycklig för sin familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0