Katherine Heigl gifter sig

Greys Anatomy-stjärnan Katherine Heigl, 29, gifter sig på söndag med musikern Josh Kelley, 27. Dagen före julafton gifter de sig i Utah, där Katherine har en egen ranch. -"Det har varit några galna veckor och många undrar om jag är klok som gifter mig precis före jul. Det mesta är under kontroll nu. Gästlistan är klar, blomsterarrangemangen fixade och min brudklänning provad och klar" säger Katherine i Expressen. Efter vigseln bär det av på smekmånad men vart vill Katherine inte säga -"Exakt vart vill jag inte säga men det är någonstans där det är varmt och där det finns sköna sandstränder".
Katherine är närmast aktuell i filmen 27 dresses som har premiär i januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0