Fler går från TV4 till SVT

Som jag skrev tidigare är det en hel del komiker från TV4 som nu går över i SVT och deras nya humorprogram. Nu kan vi också i Expressen läsa att även programledaren Linda Nyberg antas gå till SVT. Först ska Lindas program Prinsar och prinsessor visas i TV4, hon har rest runt i Europa och intervjuat en rad kungligheter, bland annat prinsessan Märta Louise och kronprinsessan Mary. Programmet börjar sändas i januari men Linda är bara kvar på TV4 fram till nyår. Linda har jobbat på TV4 i fyra år och säger -"Jag har trivts jättebra på TV4 som är en bra arbetsplats med jättemånga kompententa medarbetare, men jag känner att jag vill vidare och testa en annan typ av program".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0