Beckham - ny kalsongmodell

Det är inte bara vår egen Fredrik Ljungberg som fått den stora äran att vara kalsongmodell. Nu får han konkurrens av en annan fotbollsspelare; David Beckham. Beckham viker ut sig endast Emporio Armanis vita y-front. Och bilderna lämnar inte mycket till fantasin. I inoljad kropp och vaxade ben poserade Beckham för fotograferna i LA. Den 32-åriga mittfältstjärnan hade inga problem att ställa upp på bilderna. -"Första gången jag träffade mr Armani var några år sedan då han designade vår VM-kollektion. Jag är ett stort fan av hans kläder sedan en lång tid tillbaka, och jag och min fru har blivit riktigt goda vänner med honom" säger David Beckham till metro.co.uk.
Hur många miljoner Beckham tjänar på reklamkontraktet är dock oklart.
*Se upp Freddie...se upp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0